[Geoinquiets Barcelona] Fwd: crida a traductors

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Tue Jul 24 13:34:26 PDT 2012

Jo també m'he assignat uns quants.

Tal com diu Raf, el procediment és molt senzill.
Consulteu l'enllaç amb la xuleta però en resum són 3 PASOS

Pas 1. Escollir un dels arxius que encara falten per traduïr i que podeu
consultar en el següent arxiu excel:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AlRFyY1XenjJdFRDbjFyWHg1MlNTRm10QXk0UWEzWlE&authkey=CPTB6uIE#gid=32

Pas 2. Descarregar l'arxiu *.rst que hagueu triat del següent repositori on
està en anglés:
http://svn.osgeo.org/osgeo/livedvd/gisvm/trunk/doc/en/

També el teniu disponible en castellà per si us va millor:
http://svn.osgeo.org/osgeo/livedvd/gisvm/trunk/doc/es/

Pas 3. Traduir al català l'arxiu *.rst tenint en compte d'usar configuració
UTF-8.
El Notepad++ és un bon editor per fer-ho.

Ànim geoinquiets !!! que es noti que som una comunitat.

Salutacions,
Anna.