Re: [Geoinquiets Barcelona] sessió de maig: taller pràctic

Estela Llorente López estela.llorente at gmail.com
Fri May 4 03:33:49 EDT 2012

Bon dia,

A les preguntes:
1) si
2) coneixo algun lloc amb wify (pel gòtic algun bar, les Carmelitas, que és
força espaiòs) però suposo que per massa gent és un abús. Se'ls hi podria
preguntar, si fem consumició i la wify "tira" per tothom, segons quants
siguem.
3) Si, particularment prefereixo a les 7, abans em resulta força complicat.

Bon capde!

Estela Llorente López