Re: [Geoinquiets Barcelona] sessió de maig: taller pràctic

Sig Arqueología arquegis at gmail.com
Fri May 4 09:38:00 EDT 2012

Hola a toites i tots

Si puc si que vindria

1) Vindries amb el teu portàtil a un taller de georeferenciació de mapes
antics? *SI*
2) Segons la gent que s'apunti ens caldrà un local que ara no tenim. Qui
ens podria cedir un local amb wifi i taules i cadires per aquest taller ? *el
bar del CGB*
3) Prefereixes que comencem a les 7 de la tarda enlloc de l'hora habitual
de les 6 de la tarda? *a les 7 va bé*

salut des de les muntanyes
Vítor