[Geoinquiets Barcelona] Dades open data

Marc PUIGVENTÓS TORRA marc.puigventos at gmail.com
Sat Nov 3 06:13:12 PDT 2012

Bon dia,

Aquest dia em vaig posar en contacte amb vosaltres, a través de Twiter, per
consultar on podia trobar els eixos dels carrers de Barcelona en format
shapefile.
Havia consultat prèviament la pàgina de Open Data de l'ajuntament de
Barcelona, i allà vaig aconseguir les illes, barris, districtes, en format
CAD, que transformat-ho ja està en format shp.
Ara bé els eixos dels carrers no els he sabut trobar.

Per altra banda he consultat a la web de dades obertes de la Generalitat,
d'on he extret altres dades com són el Transport Públic, i també la
cartografia del ICC en format shp. La sorpresa ha estat que al fer el mapa
amb les diferents variables sembla que totes les coses estan diferent
georeferenciades i donen un nivell d'error elevat.

Us escrivia per preguntar aquestes dues coses, si sabíeu on es podria
obtenir els eixos dels carrers de Barcelona, ja que les altres capes ja les
podria obtenir mitjançant transformació de CAD a shape, i si hi ha una
solució, que no hagi tingut en compte, alhora de treballar amb dades de
tres fonts diferents.

Moltes gràcies,

Atentament

Marc Puigventós