[Geoinquiets Barcelona] Dades open data

Sergi Gumà sguma at mapista.com
Sat Nov 3 13:53:58 PDT 2012

Bona nit,
l'ICC té publicat a partir de REST els noms dels carrers:
http://galileo.icc.cat/arcgis/rest/services/icc_bv5m_v_r/MapServer/4
A partir d'aqui i d'una funcionalitat que té el OGR pots intentar això:

ogr2ogr -f "ESRI Shapefile" fitxer_sortida.shp "http://galileo.icc.cat/arcgis/rest/services/icc_bv5m_v_r/MapServer/4/query?

text=&geometry=&geometryType=esriGeometryEnvelope&inSR=&spatialRel=esriSpatialRelIntersects&where=XXXXXXXX

&returnGeometry=true&outSR=&outFields=*&f=pjson" OGRGeoJSON

Has d'ajustar la consulta al que necessites, tenint en compte que el servidor només retorna 1000 registres com a màxim. Per exemple, filtrar per MUNI_INE igual al de Barcelona i ordenat per OBJECTID. D'aquesta manera pots veure quin és el darrer Objectid que et retorna i demanar a partir d'aquest en la següent consulta.

Sobre el que comentes de "les diferents variables sembla que totes les coses estan diferent georeferenciades i donen un nivell d'error elevat", pots posar un exemple. És pregunta tonta, però tens en compte els ED50 i el ETRS89?

Salut!

Sergi Gumà