[Geoinquiets Barcelona] ajuda amb OSM

Sonia Ruiz Conesa sruizcon at gmail.com
Tue Oct 16 13:01:24 PDT 2012

Bones, el meu nom és Sònia Ruiz i sóc professora de geografia i història en
uns institut públic. Aquest curs voliem començar a treballar amb OSM a
3ESO. Jo tot just començo a fer-lo anar així que vaig un xic perduda.
Voliem mapejar els parquings de bicis així com els carrils bicis de la
nostra localitat, Cubelles. Pel que fa al carril, ens hem aclarit però no
trobem la manera de posar l'etiqueta de parquing bici o parquing moto.
Sabeu d'algun lloc on poguessim trobar un manual d'OSM (amb la wiki no ens
ensortim). També m'agradaria saber si teniu previst de fer alguna jornada
d'OSM per a principiants. Gràcies