[Geoinquiets Barcelona] ajuda amb OSM

Iván Sánchez Ortega ivan at sanchezortega.es
Tue Oct 16 13:40:04 PDT 2012

On Martes, 16 de octubre de 2012 22:01:24 Sonia Ruiz Conesa escribió:
> Bones, el meu nom és Sònia Ruiz i sóc professora de geografia i història en
> uns institut públic. Aquest curs voliem començar a treballar amb OSM a
> 3ESO. Jo tot just començo a fer-lo anar així que vaig un xic perduda.
> Voliem mapejar els parquings de bicis així com els carrils bicis de la
> nostra localitat, Cubelles. Pel que fa al carril, ens hem aclarit però no
> trobem la manera de posar l'etiqueta de parquing bici o parquing moto.

Buenas,

Vaaamos a ver,

Los párkings para bicicletas se ponen con las etiquetas que están explicadas
en:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bike_parking

Es posible que en las interfaces de los editores no te encuentres con
aparcamientos para bicicletas, así que habrá que añadir las etiquetas a mano.

Los aparcamientos para motos se ponen como parkings normales, especificando que
hay 0 plazas para coches, pero plazas para motos:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/More_Parking_Spaces

¿O el problema que tienes es el de cómo se añaden etiquetas con los editores?

> Sabeu d'algun lloc on poguessim trobar un manual d'OSM (amb la wiki no ens
> ensortim).

¡Alehop!

http://www.learnosm.org/

> També m'agradaria saber si teniu previst de fer alguna jornada
> d'OSM per a principiants. Gràcies

Por parte de los madrileños, no... :-/

--
Iván Sánchez Ortega <ivan at sanchezortega.es> <ivan at geonerd.org>

I approach science like a blind man with a stick who is determined to fully
understand what is going on. Who wants to be around a blind man with a stick,
someone who keeps insisting things aren't good enough and they need rewriting?
                                                                -- Hans Reiser