[Geoinquiets Barcelona] Lloc per la xerrada i sopar del 28 febrer (aniversari)

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Fri Feb 8 01:58:58 PST 2013

Caterings de la zona, per si es vol encomanar per a fer un pica-pica
(panets, canapés, etc...):

1. www.foixdesarria.com  A l'apartat de coctels hi ha preus...
2. www.baixas.es Tenen botiga a Pg. Bonanova, prop de l'Orlandai...
3. www.cateringsuissa.com<http://www.paginasamarillas.es/jump?dest=http%3A%2F%2Fwww.cateringsuissa.com&t=IL&producto=PAO&c=0Y2522759&a=002&gp_orden=G8&seg=61bbaec218898cbbb7df4c4ea9837ba965a1af68&posicion=4&id_busq=paol2028104848X4f056ab5ea94d0cc&site=paol&mode=static&pext=>
4. Bolet. Pg. Reina Elisenda Montcada,10. Tlf. 932031555
5. www.sushi-o.es  [Es un take away de sushi que hi ha just enfront de casa
Orlandai, per si volem fer pica-pica japonés...

I aleshores les begudes es podrien arreglar amb els del cafè de
l'Orlandai...

Potser és millor el restaurant...

El 8 de febrer de 2013 10.10, Anna Muñoz <a.munyoz.b a gmail.com> ha escrit:

*   **óıɔdɯnssɐ
   *