[Geoinquiets Barcelona] Lloc per la xerrada i sopar del 28 febrer (aniversari)

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Fri Feb 8 01:10:45 PST 2013

Hola !
Gràcies a tots per les vostres aportacions.

1. Respecte al num de gent: en total s'han convocat 25 persones, considereu
que hem d'obrir-ho més? No sé, potser 5 més i prou. Sinó comencem a
dimensionar les coses d'una altra manera que ens implicar tornar a començar
de nou (mirar noves sales, ect). I si arribem als 30 farem rècord !!!!

En qualssevol cas, Raf va comentar que es podia posar una llista d'espera
en el mateix eventbrite cas que s'acabessin els tickets i penseu que encara
queden 10 !!!

2. Respecte al que comenta Bolo: estic d'acord que podem obrir alguns
tickets per només xerrada sense sopar.

3. Respecte al sopar: considereu que cal posar-se a mirar caterings?
Opcions?
Sigui com sigui el que decidim, aniré a veure el restaurant i si no cal
avançar diners faré reserva per unes 15 persones (de moment som 10 a sopar).

Salut i molt bon cap de setmana.
Anna.

El 8 de febrer de 2013 9.09, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: