[Geoinquiets Barcelona] Lloc per la xerrada i sopar del 28 febrer (aniversari)

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Feb 8 00:09:23 PST 2013

en casa orlandai hay salas de varias dimensiones, de les quals 3 són de 20
o menys, i donat que se'm fa difícil avaluar quanta gent som capaços de
convocar per això vaig decidir unilateralment limitar-ho a 20 per tenir més
opcions de trobar sala.
Podem canviar-ho tot, és en nostre Eventbrite i el nostre acte però no tinc
ni idea de quin seria el balanç correcte....

També tenia intenció de passar per Casa Orlandai i preguntar si podriem
tenir una sala prou gran per encabir més gent i alhora fer-hi el sopar
(suposo que seria més un picapica de peu dret) però encara no he
pogut.....a veure si aquesta tarda hi passo.

Raf

El 8 de febrer de 2013 9.04, Wladimir Szczerban <bolosig at gmail.com> ha
escrit: