[Geoinquiets Barcelona] Fwd: la hacienda gourmet

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sun Feb 10 00:22:23 PST 2013

Bon dia,

ahir dissabte matí vaig anar al restaurant La hacienda Gourmet, una de les
opcions que tenim per celebrar el nostre 3r aniversari.
Tal com us vaig comentar abans de concretar res el volia veure en persona i
sincerament és un lloc on tindriem un espai només per nosaltres, amb un
personal encantador que ens han preparat uns menus ( 2 pptx que adjunto al
missatge) que són realment bons.

Mireu-los i doneu la vostra opinió. Jo d'entrada els li he demanat que
inclogui algun cava, que estem d'aniversari !!!! :-)
De tota manera, amb aquesta dèria meva d'avaluar totes les
possibilitats abans de decidir-me vaig fer una visita a un quants
restaurants més de la zona que estiguessin a uns 10 minuts màxim a peu de
Casa Orlandai (on en principi faren la xerrada)  i ´L'hacienda Gourmet és
el que més s'adapta a les nostres possibilitat: per preu i per estil del
lloc.

Pels que conegueu la zona també anar a veure ...

1. La Cave ( en la av. Foix. Impressionant, pero l'amo només em podia
rebaixar el menu de grup a 35 eur :-( normalment el seu preu mig és de
45eur  , llàstima !!!)
2. Nou Patum (a tocar de la casa Orlandai, del mateix amo de La Cave, pero
mooolt cutre)
3. OK Sarrià d'Hamburgueses (bar futbolero amb bones hamburgueses però molt
fosc, sense poder reservar, sense espai propi)
4. Bar Tomás (en Major de Sarrià, molt famós per les seves tapes, sobretot
les braves. Cuinen super bé, però no reserven i el dijous tanquen a les 10
de la nit)
5. El  Clandestino (a tocar de Casa Orlandai, ESPECTACULAR. Menu de nit 30
eur, aqui no he vist l'amo per poder negociar)

Vaig mirar algún més però no vaig apuntar el nom.

Digueu quin dels dos menus us agrada més.

Salut i que tingueu molt bon diumenge !!!
Anna