[Geoinquiets Barcelona] El Clandestino: Menu para grupo de 20 personas

Raf Roset rafroset at gmail.com
Mon Feb 18 02:54:03 PST 2013

El Clandestino està força arreglat i cabem els 20 millor que a la Hacienda
(on estariem certament apretats).

De moment encara hi ha 3 apuntats al sopar que no m'han confirmat que
realment vinguin a sopar....i només hi ha 1 persona a la waiting list.

Raf

El 18 de febrer de 2013 10.26, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit: