[Geoinquiets Barcelona] El Clandestino: Menu para grupo de 20 personas

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Mon Feb 18 03:49:03 PST 2013

Si, vaig agafar jo l'últim ticket del sopar ... porto un temps una mica
geodesconnectat i tinc ganes de veure-us! Però si veiés molta demanda a la
waiting list, potser faig reventa ;-)

Sembla que la gent surt contenta d'El Clandestino:
http://www.bcnrestaurantes.com/barcelona-opiniones.asp?restaurante=el-clandestino

El 18 de febrer de 2013 11.54, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: