[Geoinquiets Barcelona] Toponimia merdosa

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Wed Mar 6 06:40:11 PST 2013

Són dades extretes directament del nomenclator de l'IGN. És el mateix que li passa al nomenclator de Catalunya, que hi ha toponims que surten sobre el mar. Vaig escriure'ls hi i em van dir que podien ser errors de introducció de les dades i en alguns casos es podia deure a que la simbologia lineal estigués georefenciada a través de l'etiqueta, que podia ser sobre el mar (?).

Per tant, les que hi ha sobre la terra normalment estan bé. Les que hi ha sobre el mar (o a Sicilia o a Portugal) no...

Alex