[Geoinquiets Barcelona] Toponimia merdosa

Enric Rodellas enricrodellas at gmail.com
Wed Mar 6 08:44:19 PST 2013

la toponímia i l'etiquetatges és un dels temes més durs de programar i
gestionar.
I els GIS d'aquest tema no en tenen ni idea, ni cap consideració, ni ho
tenen resolt , ni, ni .....
... si voleu un dia us expliqo les penes ... llorar i llorar ....
enric rodellas

El 6 de març de 2013 15.40, Alexandre Nobajas <nobita64 at yahoo.com> ha
escrit: