[Geoinquiets Barcelona] Toponimia merdosa

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Mar 6 09:00:55 PST 2013

Una cosa són les coordenades al món real de l'accident geogràfic referit, i
l'altra cosa ben diferent són les coordenades del vèrtex de la caixa de
text que conté el topònim en el mapa del qual s'ha fet l'extracció....ç

Usualment les coordenades de l'accident i les del topònim són diferents, i
encara més: a diferents escales les coordenades del topònim són també
diferents entre elles.

Suposo que en algun lloc algú ha trobat una solució i no la vol compartir,
ja que com diu l'Enric els GIS passen de tot (ara ja fa 30 anys que
passen....)

Raf

El 6 de març de 2013 17.44, Enric Rodellas <enricrodellas at gmail.com> ha
escrit: