[Geoinquiets Barcelona] geoqüestació

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Oct 17 08:53:27 PDT 2013

No anem sobrats, no, però em sembla que som prou gent com per reunir 500
eur. O no.

La idea d'un hackathon o similar em sembla bé, però desconec si és només
per als inscrits (nivell de complexitat alt satisfer-los a tots amb un tema
que sigui interessant) o si estaria obert a la "societat civil"....algú ha
pensat en alguna activitat assequible a escolars o families? Cal anar
"entrenant" a la generació que ens reemplaçarà?

A veure també què hi diu el SIGTE....

Raf

El dia 17 d’octubre de 2013 16.32, Jorge Sanz <jsanz at osgeo.org> ha escrit: