[Geoinquiets Barcelona] geoqüestació

Jorge Sanz jsanz at osgeo.org
Thu Oct 17 09:15:25 PDT 2013

2013/10/17 Raf Roset <rafroset a gmail.com>:
> No anem sobrats, no, però em sembla que som prou gent com per reunir 500
> eur. O no.
>
> La idea d'un hackathon o similar em sembla bé, però desconec si és només per
> als inscrits (nivell de complexitat alt satisfer-los a tots amb un tema que
> sigui interessant) o si estaria obert a la "societat civil"....algú ha
> pensat en alguna activitat assequible a escolars o families? Cal anar
> "entrenant" a la generació que ens reemplaçarà?

Home a hackaton es ofereix poc, una idea o temàtica al voltant de la
qual treballar, uns conjunts de dades que puguen donar joc i desprès
la logistica: café, begudes, menjar.

El públic d'un hackaton es... hackers. Qualsevol geoinquiet entra en
eixa categoria (per a mí son sinònims) tant desenvolupadors com gent
més geo. Al hackaton que vaig anar a Brasil hi havia desenvolupadors,
periodistes, dissenyadors, gent de ONGs, empresaris i un cartògraf :-)

Lo de fer activitats per xiquets o families es també una bona idea:
una mapping party de pares en xiquets, algun xoc geogràfic tipus
ginkana en temàtica pròpia de Girona, etc. Tot depen del que ens
vulgam complicar, i de la complicitat de escoles de la ciutat per
descomptat. Quedaria molt xulo fer alguna activitat aixina, alguna
cosa que juntes a la gent del congrés amb la de la ciutat en alguna
activitat. No pareix fàcil de muntar però les possibilitats son
boniques. Pega i molt en la idea de Geoinquiets, no? Què vos pareix?

--
Jorge Sanz
http://www.osgeo.org