[Geoinquiets Barcelona] geoqüestació

Lluís Vicens lluis at sigte.udg.es
Fri Oct 18 01:51:35 PDT 2013

On 17/10/13 18:15, Jorge Sanz wrote:

> Home a hackaton es ofereix poc, una idea o temàtica al voltant de la
> qual treballar, uns conjunts de dades que puguen donar joc i desprès
> la logistica: café, begudes, menjar.
>
> El públic d'un hackaton es... hackers. Qualsevol geoinquiet entra en
> eixa categoria (per a mí son sinònims) tant desenvolupadors com gent
> més geo. Al hackaton que vaig anar a Brasil hi havia desenvolupadors,
> periodistes, dissenyadors, gent de ONGs, empresaris i un cartògraf :-)
>
> Lo de fer activitats per xiquets o families es també una bona idea:
> [...]
Bones!

Tenim diverses coses empantanegades ara mateix amb relació a les
jornades, entre les quals s'hi compta un possible hackhaton de QGIS que
balla entre Viena i Girona (tot i que possiblement acabarà anant a
terres suïsses), un concurs d'apps sobre dades obertes, i alguna altra
història... Naturalment, sempre estem oberts a escoltar idees i
propostes i en el cas que sigui possible, donar-hi tota la cobertura i
suport (logístic i d'infraestructura) possibles. Penso sincerament, que
geoinquiets i jornades de sig lliure tenen molt en comú i per tant,
organitzar alguna activitat conjunta, té tot el sentit.

Em sembla que han sortit idees interessants en aquests quatre correus
(gràcies raf i jorge per moure-ho) com per exemple involucrar escoles i
ciutat, en alguna activitat dins d'aquella setmana, sota el paraigues de
les jornades de sig lliure.

Doneu-me un parell de dies perquè posi el cap en ordre, i així, entre
tots, podem pensar en alguna cosa concreta, organitzar-nos i posar fil a
l'agulla.

Seguim en contacte, ok? I no ho deixem refredar! ;)

Salut!
Lluís

PS: Gràcies Raf, per la idea del patrocini. Surti o no, des d'ara
mateix, ja us agraïm la iniciativa. Té molt valor per a nosaltres.