[Geoinquiets Barcelona] El temps del meteocat

Antonio Santiago asantiagop a gmail.com
dij oct 16 02:47:29 PDT 2014

Com be comenta en Roger actualment no tenim ben solucionat ni l'accés a les
dades d'una forma fàcil/"moderna" ni el tema dels ginys. Fa un temps vam
fer 3 ginys de proves que tenen alguns usuaris, però el concepte no ha
millorat més.

Estem treballant en una nova web així com en el format de les dades. Aixó
vol dir que probablement alguns formats que hi han actualment a
dadesobertes canviin en un futur de XML a JSON.

Si consideres, com usuari i/o ciutada, que els ginys són importants de cara
a facilitar i visualitzar dades en qualsevol web, si us plau possat en
contacte amb els companys de comercial i comenta'ls-hi. Pot ser així se li
doni prioritat al seu desenvolupament.

Gràcies.