[Geoinquiets Barcelona] El temps del meteocat

Joan Pleixats pleixats a gmail.com
div oct 17 03:44:12 PDT 2014

Hola Antonio,

Entenc que aquests requeriments no depenen de mi, o sigui que és al
servidor de meteocat on han d'estar implementats...

De totes maneres, no se si la solució que he emprat és la millor (tampoc se
si m'he explicat gaire be ;-p), però de moment hem funciona.

Per aquest cas en concret, que seria algo semblant a un giny, només vull
que surtin les icones de quin temps fa i farà als següents 5 dies, amb la
icona corresponent.

Però hem miraré el tutorial que hem passes per millorar de cara al futur.
Encara soc molt novell amb el tema programació web...

Salut!

El dia 17 octubre de 2014 12:35, Antonio Santiago <asantiagop a gmail.com> ha
escrit: