[Geoinquiets Barcelona] El temps del meteocat

Antonio Santiago asantiagop a gmail.com
div oct 17 03:35:11 PDT 2014

Hola Joan,
En AJAX no pots fer consultes entre dominis, és a dir, si el teu codi JS ve
d'un domini A no pots fer peticions a un domini B. Es la politica de
securetat de same-origin-policy.
Per resoldre això els navedors "moderns" implementen el mecanisme de CORS
(cross-origin resource sharing), pero requereix:
1- navegador modern (en principi ja quasi tots els suporten)
2- Que el servidor estigui configurar per acceptar peticions AJAX que
provenen d'un domini diferent.

Et deixo un petit tutorial:
http://acuriousanimal.com/blog/2011/01/27/working-with-the-javascript-xmlhttprequest-object/

Salutacions.