[Geoinquiets Barcelona] El temps del meteocat

Joan Pleixats pleixats a gmail.com
div oct 17 02:39:30 PDT 2014

Hola a tots i gràcies per les respostes.

Al intentar llegir el XML, amb una petició AJAX de jquery, hem surt el
següent error (al firebug):
"S'ha blocat una sol·licitud multiorigen. La política del mateix origen
impedeix llegir el recurs remot en
http://www.meteo.cat/servmet/opendata/ctermini_comarcal.xml. Això es pot
arreglar movent el recurs al mateix domini o habilitant el CORS."

Vaig buscar el XML de la prediccio municipal a 8 dies, i només vaig
aconseguir el JSON. Hem donava el mateix error.

El que he fet al final, és accedir al JSON corresponent al municipi que
m'interessa amb PHP:
 file_get_contents('
http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/mtermini/municipal/json/251863.json')

De moment només ho faig servir perquè surti el temps en una web d'un negoci
local, per tant m'interessa més la previsió municipal.

Salut!

El dia 17 octubre de 2014 9:32, Wladimir Szczerban <bolosig a gmail.com> ha
escrit: