[Geoinquiets Barcelona] Nova redirecció de geoinquiets.cat

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
div oct 17 05:04:14 PDT 2014

Hola,

Continuant amb els canvis, ara el domini "geoinquiets.cat" es gestiona des
del wordpress.
És un servei de WP que costa 11 EUR l'any, necessari per poder "mapejar" el
blog al nostre domini.

Qualsevol administrador del blog (Raf, Antonio Santiago, Wladimir, jo
mateix) podrà gestionar el domini des de la consola de wordpress.

Tal com estava muntat fins ara, depenia d'una redirecció xunga muntada a un
servidor que estic a punt de jubilar, i on només jo hi tenia accés. La nova
solució, doncs, simplifica el manteniment del domini, i no el fa dependre
d'una sola persona.

Salut,

Oscar.

--