[Geoinquiets Barcelona] Nous repositoris de geoinquiets a GitHub

geo inquiet geoinquiet a gmail.com
dis oct 18 02:55:16 PDT 2014

Bona feina!!!

(...he d'entendre que tornes a estar embarassat? ;DDD)

+1 bolo!

El dia 18 octubre de 2014 0:15, Wladimir Szczerban <bolosig a gmail.com> ha
escrit:

Marc Torres

Membre de la Xarxa d'Innovació Pública. www.xarxaip.cat
Membre de Geoinquiets. www.geoinquiets.cat