[Geoinquiets Barcelona] geocoder

Raf Roset rafroset a gmail.com
diu oct 19 12:28:32 PDT 2014

Certament és curios que la cerca per "SOAP" a la web de l'ICGC no retorni
cap resultat, i que les cerques per "API" o "JSON" retornin resultats
relatius a operacions de transformació i molts resultats que mencionen la
paraula "preus" en el títol.

La cerca per "geodificador" retorna 8 resultats dels quals 6 remeten a una
pàgina de preus on apareix el "geocodificador" que o bé no està disponible
o només està disponible per a l'administració.

Però ben segur que al darrera hi ha una política comercial i de servei molt
estudiada que jo no he sabut entendre.

Raf