[Geoinquiets Barcelona] Col·laboració ciutadana, administració pública i OpenStreetMap

Raf Roset rafroset a gmail.com
dic oct 22 11:55:53 PDT 2014

Em temo que l'ICC (ICGC?) ja no hi és a temps:
- la diferència d'actualització de les dades, molt més noves a OSM en molts
punts del territori però no a tot arreu,
- la diferència de model de dades, molt més àgil a OSM (clau-valor),
- i sobretot la diferència entre els dos tipus de llicència
fan que les dades de l'ICC tingui poc atractiu per ser afegides a OSM.
Però només és la meva opinió, i aquí m'agradaria saber l'experiència dels
usuaris més actius de la comunitat OSM i conèixer la seva opinió molt més
experta que la meva.

I parlant d'oportunitats perdudes, l'ICC (ICGC?) va tenir el 2010 al seu
abast la possibilitat d'afegir dades geogràfiques pròpies al LiveCD
d'OSGeo, que haurien servit per sempre més per a les proves i experiments i
demostracions de multitud d'usuaris i professionals del sector arreu del
món. Però no la va aprofitar.

2006, 2010, a la tercera va la vençuda?