[Geoinquiets Barcelona] nº45: generalitat, OS

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dim feb 17 23:46:09 PST 2015

Bon dia,

Quin serà finalment el nom: Agència Catalana del Medi Ambient ?? Agència
Catalana de la Terra ??

Mireu-vos del minut 15 al minut 16 i escolteu-lo del propi MHP:
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJava/multimedia/detall.do?idioma=0&idMedia=943ea3dd4c718343a3c4&isPlayListHome=true

El dia 17 febrer de 2015, 22:51, geo inquiet <geoinquiet a gmail.com> ha
escrit:

*óıɔdɯnssɐ   *