[Geoinquiets Barcelona] Nº132: accidents, UFO, dades, blender, perfils

DanielPrats prats.daniel a gmail.com
dij jun 11 12:14:13 PDT 2015

Ops!!!El Sergi m'ha dit que he intercanviat els SRSNAMEs XD...
OJO: UTM31/ETRS89 (EPSG:25831) en comptes de l'oficial UTM31/ED50 ( EPSG:23031 ).

Thanks Sergi!

Atentament,
Daniel Prats

-----Mensaje original-----
De: DanielPrats [mailto:prats.daniel a gmail.com]
Enviado el: dijous, 11 de juny de 2015 21:00
Para: 'Geoinquiets Barcelona'; 'Raf Roset'
Asunto: RE: [Geoinquiets Barcelona] Nº132: accidents, UFO, dades, blender, perfils

Mmm. Moolt xulo ;)

Han publicat la capa en UTM31/ED50 (EPSG:25831) en comptes de l'oficial UTM31/ETRS89 ( EPSG:23031 ).
Els aviso per que ho corregeixin o ho avisin a les metadades.

He pujat les dades corregides a un Gdrive... https://drive.google.com/folderview?id=0B1a-EPLS81T8VzdYVzhpSU9Za2M&usp=sharing

Amb una mica de temps es pot fer alguna cosa força interessant i xula :)

Salut!
Daniel Prats