[Geoinquiets Barcelona] Nou Geoportal de Cartografia a l'AMB

Raf Roset rafroset a gmail.com
dij mar 26 11:11:24 PDT 2015

Té un avantatge indirecte, si més no:
vist que ESRI ha colonitzat el desktop a l'Administració (i a les
Universitats també, o va pel camí de fer-ho...) tenir ESRI a la banda
servidor et facilita el camí punta a punta, i no cal que lloguis a ningú
per fer cuina de dades. D'aquesta manera t'estalvies GDAL+Qgis+Imagemagick
i expert(s) i temps de CPU ja que la mateixa geodatabase (o equivalent
actual) que edites a un extrem el pot publicar online qualsevol mindundi a
l'altre extrem només tocant uns quants botons i fent Save de les
preferències del server.....fàcil, oi?

Els plors vindran més tard, quan la cuina que has desaprés a fer per que no
et calia i així has prescindit de part de la plantilla i acontentat el boss
amb una migrada rebaixa de costos, l'hauràs d'encarregar al mateix
proveïdor de la solució (no és possible fer-ho altrament, no funcionaria,
és més complicat del que sembla, tu no ho entens, es podrà fer a la propera
versió, etc) i et sortirà per un ull de la cara.
Però això segurament ja serà problema del qui vingui a darrera, ja que
aquesta solució curtplacista i miop t'haurà valgut una promoció en
l'organigrama i estaràs embolicant la troca en algun altre lloc.

Però no em feu gaire cas, que tot això són suposicions.

Raf

El dia 26 març de 2015, 18:11, Martí Pericay <marti at pericay.com> ha escrit: