[Geoinquiets Barcelona] Nou Geoportal de Cartografia a l'AMB

Martí Pericay marti.pericay a gmail.com
dis mar 28 08:15:40 PDT 2015

O sigui que la gent no usa QGIS perquè s'han acostumat a ArcGIS, i paguen
ArcGIS Server per no complicar-se amb migracions a GeoServer+PostGIS ?

De totes maneres (sóc un pesat), em resisteixo a creure que no hi ha NINGÚ
en aquesta llista que pugui cantar quatre virtuts d'ArcGIS Server vs. OSS.
No és per barallar-m'hi, és per aprendre!

El dia 26 març de 2015, 19:11, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: