[Geoinquiets Barcelona] Newsapp resultats eleccions

Martín González hi a martingonzalez.net
dim maig 26 01:57:16 PDT 2015

Merci Jorge! :)

Vaig veure aquest tema de El País, enhorabona! És impresionant i molt
bonic, la veritat. Però una cosa: no es carrega bé al Firefox per error
de mixed content amb l'https (suposo q és de l'iframe de CartoDB).

--
Martín González
https://martingonzalez.net

Més informació sobre la llista de correu Barcelona