[Geoinquiets Barcelona] Newsapp resultats eleccions

Raül raul.sanchezga a gmail.com
dim maig 26 02:08:56 PDT 2015

Hola Martín,

Molt bona la aplicació!

Només una cosa, a la meva pantalla de 15.6 polsades no cap el mapa i la
barra superior, es a dir, si miro el mapa sencer, no veig la barra
superior.

salut,

ra.
___
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari. El medi ambient és
cosa de tots.
Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario. El medio ambiente es
cosa de todos.