[Geoinquiets Barcelona] MDT Espanya

Raf Roset rafroset a gmail.com
dij jul 7 22:18:49 PDT 2016

la gent de ClusterGIS van fer un tessel·lat de tot el món amb el DEM  de 30
metres. Són molts fulls però amb una mica de GDAL podries fer el què vols
http://www.theearthsrelief.com/

I Mapzen té un servei de tessel·les d'elevació que et facilitaria les coses
molt més, però no recordo quin pas de malla té
https://mapzen.com/blog/elevation/

Raf

El dia 8 de juliol de 2016, 1:09, Martín González <m at martingonzalez.net> ha
escrit: