[Geoinquiets Barcelona] MDT Espanya

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
div jul 8 01:06:00 PDT 2016

Hola,

Fa anys em vaig baixar tot el MET25 de l'IGN (península i balears) a través
el seu servei WCS. El feia servir junt amb PNOA pel Nasa World Wind...
quedava molt maco.

Vaig anar baixant centenars de retalls i després vaig generar un sol
GeoTIFF, convertint el tipus de dada de coma flotant a enter de 16 bits.
Encara el conservo, però està en EPSG:23030: Probablement necessitaras
transformar-lo via gdalwarp i malla NTv2.
Són uns 500 MB comprimits. Si t'interessa, el pujo a algun lloc on te'l
puguis descarregar.

Salut,

Oscar.