[Geoinquiets Barcelona] Nº410: platges, jade, sequera, clans

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dij jul 14 11:15:26 PDT 2016

Jaume, ixa es la denominació a la cartografia oficial del IGN que si
no m'equivoque es basa en un nomenclátor oficial. No li tireu la culpa
al missatger si us plau. Exemple al centre de descàrregues del GIN
adjunt amb la mateixa denominació.

A CARTO per descomptat que es respecta Catalunya i el català. Tinc el
plaer de parlar català a la oficina de Madrid sempre que vaig amb
companys de la terreta i de Catalunya i al cap i a la fi, vore una
intencionalitat polìtica en un mapa que un company (alacantí
d'adopció) ha preparat és una mica passar-se de la ratlla, crec jo.

Salutacions