[Geoinquiets Barcelona] un any més

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll nov 28 22:18:44 PST 2016

He parlat amb el representant de Raf i definitivament no pot xerrar aquell
dimarts. Li sap molt greu però li és impossible. Però diu el seu
representant que estarà encantat de fer-ho en alguna altra ocasió si
coincideixen les agendes. I que tingueu molta sort.

Casa Orlandai no té sala disponible per aquell dimarts, i per tant és la
ocasió per desplaçar l'epicentre de les trobades de Geoinquiets cap a un
barri menys perifèric. Si algú coneix una ubicació on quedar, amb projector
i pantalla i cadires per 15 persones, si us plau que faci les gestions per
reservar l'espai.
I ja posats que trobi un restaurant a la vora on menjar aquests mateixos 15
per menys de 25 eur. Gràcies.

Per cert, hi ha una proposta alternativa de xerrada presentada per un
col·lectiu que vol romandre anònim i que és també molt interessant: cada
assistent a la cel·lebració de Geoinquiets d'enguany ha de portar escrites
en un paper dues prediccions per al sector GIS per a l'any 2017. Aquest
paper es lliurarà en accedir a la sala de la presetnació (si no hi ha paper
no hi ha accés, és condició sine qua non) i en començar la sessió el senyor
moderador, escollit entre els representants de més rellevànica que
assisteixin aquella tarda, els anirà llegint i es comentaran amb ordre
aleatori.
D'aquesta manera es genera un debat més obert, amb més punts de vista i més
dinàmic on tothom pot participar i cadascú hi pot dir la seva.

Raf

El dia 28 de novembre de 2016, 14:32, Assumpció Termens <atermens at gmail.com>
ha escrit: