[Geoinquiets Barcelona] Proposta jornada LocationTech

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
dij set 1 00:52:42 PDT 2016

Podem començar per fer una jornada per la tarda i a veure què tal.
Oscar, de quin aforament estem parlant ?

Anna

El dia 1 de setembre de 2016, 9:01, Oscar Fonts <oscar.fonts at geomati.co> ha
escrit: