[Geoinquiets Barcelona] Proposta jornada LocationTech

Raf Roset rafroset a gmail.com
dij set 1 02:56:31 PDT 2016

a mi em sembla fantàstic, però tal i com diu l'Oscar el programa d'aquest
trimestre ja està prou fet i al final només som 4 els que empenyem.

Per tant voto per especial aniversair al desembre, o al gener.

Raf

El dia 1 de setembre de 2016, 9:52, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha
escrit: