[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Reserveu dijous 2 de març per un taller de dades

geo inquiet geoinquiet a gmail.com
div feb 3 08:10:20 PST 2017

Reservat!

No us perdeu la xerrada que s'ho val! ....Knime permet automatitzar coses
(i sobreviure als que, com jo no sabem programar).

Great!

Marc

El dia 3 de febrer de 2017 a les 13:26, Laura García Maraña <
lgm0bar a gmail.com> ha escrit: