[Geoinquiets Barcelona] Nº552: democràcia, preservació, estàtics, merders, GPS

Isaac Besora i Vilardaga isaac.besora a gmail.com
div feb 24 03:43:17 PST 2017

Anna,
Jo vaig treballar en un grup de la UPC fent temes de digitalització en 3D.
De fet un dels projectes més important es pot veure al MNAC encara, la
reconstrucció virtual de la portalada del monestir de Ripoll.

Alguns dels treballadors d'allà són a una empresa que es diu NUB3D (
http://www.nub3d.com) i em consta que han fet coses així. Són els
encarregats per exemple de la digitalització de les figures de la Patum de
Berga per exemple.

Si necessites més referències, puc mirar de trobar-les!

El dv., 24 febr. 2017 , 09:05, Anna Muñoz <a.munyoz.b a gmail.com> va
escriure: