[Geoinquiets Barcelona] Nº552: democràcia, preservació, estàtics, merders, GPS

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
div feb 24 06:40:12 PST 2017

Caramba Issac ... quin projecte més maco !!!

Si algú dels integrants del grup de recerca us animeu a explicar els
detalls del projecte teniu el vostre espai a Geoinquiets ... en parlem :-)

La meva sincera enhorabona !

Anna

El dia 24 de febrer de 2017 a les 12:43, Isaac Besora i Vilardaga <
isaac.besora at gmail.com> ha escrit: