[Geoinquiets Barcelona] Nº600: terreny, trànsit, passatgers, paper, abstenció

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dic maig 3 03:06:15 PDT 2017

jajaja si tire aquesta pregunta a la resta de gent que llig la ràfaga via
la llista de correu, RSS o el slack del curro te pots imaginar....

Tal volta pots estalviar-te algo de la feina automatitzant a partir
d'aquest feed https://geoinquiets.github.io/rafagas/atomic_atom.xml

Ix un item per cada enllaç, de manera que es podria connectar al facebook o
twitter.

En qualsevol cas jo continue enviant la rafaga a diari, a vegades amb ajuda
de companys per al tema de la traducció, i molt feliç de fer-ho!! Es un
projecte en constant evoluciò, però crec que val la pena el esforç que fas
de traure els links a diari de donar-li la màxima difusió.

Salutacions!!