[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 88, número 10

josep almirall bofill josepalmirall a gmail.com
dic maig 3 12:01:04 PDT 2017

Hola a tothom,

Molt fan de la llista i també del tw. Seria genial poder fer un mapa de
tòpics de la llista. Identificar tant els temes/enllaços recurrents com els
tòpics que queden fora. Una mica de network anàlisis.

Ra jo per gestionar enllaços faig us del Pinterest.
Salutacions,

Josep

*Josep Almirall*
ellen james.net <http://ellenjames.net/>