[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 88, número 6

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.international
dic maig 3 02:46:37 PDT 2017

Personalment, aquests correus em són i són una bona font d'informació, i
personalment
agraeixo a en *Raf* la seva dedicació i minuciositat en la divulgació
d'aquests continguts
com li vaig transmetre verbalment i detalladament l'altre dia.

Tot i així, ha de ser una feinada diària, ja que pel que sé, les notícies
estan localitzades
per Google Alerts i suposo que cada dia hi ha d'haver una tria i
enganxar-ho al correu
que s'envia, que és el que rebem.

Desconec el que es fa des de València amb les "ràfegues" (i segur que és
collonut), però intueixo que adherir-s'hi i eliminar aquest mail tan bonic
d'en Raf que ens arriba -a l'albada o al crepúscle-, suposaria desfer-se
d'allò tant preuat entre "nosaltres" des de l'any que comença l'auge social
després de la "pasada de rastrillo" del Sr Guerra en un document
juridico-polític que tots sabem. (Permeteu-me l'eufemisme i metàfora). A la
útlima geoinquietada va sortir-ne la paraula abans de començar la xerrada.

Aquesta és una qüestió que es podria parlar a la propera geoinquietada i
potser buscar-hi i trobar-hi alguna altra manera automatitzada de fer-ho,
tot i que crec que la gràcia és que ho faci en Raf ;-)

Per la meva banda personal, professional i tèxtil, només em queda oferir-me
amb qualsevol tasca geoinquieta perquè res no decaigui.

Salut+acions,
*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio™*
Phone +34607938686 <607%2093%2086%2086>
www.sitio.international

El dia 3 de maig de 2017 a les 10:42, <barcelona-request a lists.osgeo.org>
ha escrit: