[Croatia] Pozdrav s GF-a

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Fri Dec 10 04:34:50 EST 2010

Pozdrav svima,
da se i ja predstavim, zovem se Mario Miler i radim zajedno s Draženom
na Geodetskom fakultetu, Katedra za geoinformatiku. Za sebe bih rekao da
sam //"Jack of all trades, master of none". :) ... "Igrao" sam se sa
svime ...uglavnom, ukoliko ima veze s CAD-om ili GIS-om, vjerojatno sam
"probao" nekaj s time. Trenutna zanimacija mi je kako napraviti
jednostavnu web mapping aplikaciju pomoću CouchDB-a, Couchapp-a i
OpenLayers-a te smišljanje teme za doktorat. Trenutna ideja za temu
doktorata (valjda jedno 15. po redu :/  ) je nešto u pogledu prostornih
podataka u NoSQL bazama te implementacija geoweb REST-a s njima, pa
ukoliko netko na nešto naleti o tome, neka mi slobodno pošalje, bi bih
mu vrlo zahvalan. Kvalitetnog materijala o tome ima na kapaljku.
Drago mi je da je ovo Dražen pokrenuo te se nadam se ćemo pokrenuti ovu
inicijativu. Imam par ideja što bih mogao pisati za "Kratke vodice" što
je Dražen već i počeo. To bi bilo za početak.

Srdačan pozdrav svima.
Mario

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail:mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail:mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr