[Croatia] Pozdrav s GF-a

Dražen Odobašić dodobas at geoinfo.geof.hr
Mon Dec 13 13:38:24 EST 2010

Pozdrav svima,

ukratko da se predstavim, dakle slično kao i Mario zaposlen na
Geodetskom fakultetu kao znanstveni novak. Slobodni softver prvi put
okusio 1995, potpuno se prebacio 2001... Od administracije sustava i
softvera, implementacije svega i svačega, trenutno se zabavljam s
'Python stackom' geoinformatičkog softvera i web klijentima
(OpenLayers/jQuery). Javu sam pomalo zapostavio, a .Net niti probao.

Na fakultetu pokušavamo gurati slobodni softver gdje god možemo, pa tako
kroz razne kolegije koristimo Postgres, Postgis, Qgis, proj.4, shapely,
itd... Koliko je meni poznato na faklutetu se koristi i Grass na jednom
kolegiju. Najveći problem nije softver sam po sebi nego činjenica da
većina studenata nije spremna uložiti ništa više od minimalno potrebnog :/

Toliko od mene, ako imate pitanja...znate gdje ih možete postaviti :D

Dražen

--
Dražen Odobašić, dipl.ing.geod.
Znanstveni novak, Katedra za geoinformatiku
e-mail: dodobas at geoinfo.geof.hr
         dodobasic at gmail.com
--
Dražen Odobašić, dipl.ing.surv.
Junior researcher, Chair of Geoinformation Science
e-mail: dodobas at geoinfo.geof.hr
         dodobasic at gmail.com