[Croatia] Logo

Mario Miler mmiler at geoinfo.geof.hr
Mon Dec 13 13:20:15 EST 2010

Zorane,
kak su oni u BUG-u/Mreži "raspoloženi" za neki članak o FLOSS GIS-u? Ili
tamo idu samo sponzorirani članci?

--
Mario Miler, dipl.ing.geod.
Asistent na Katedri za geoinformatiku Geodetskog fakulteta
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr
---
Mario Miler, dipl.ing.surv.
Research assistant , Chair of Geoinformation Science at Faculty of Geodesy, University of Zagreb
Direct: +385 1 4639454
Mobile: +385 98 1674321
e-mail: mmiler at geof.hr
	mario.miler at zg.htnet.hr