[Croatia] Benchmarking prostornih baza

Zoran Jankovic zoran.jankovic at zisis.hr
Wed Feb 2 02:38:59 EST 2011

2011/2/2 Dražen Odobašić <dodobas at geoinfo.geof.hr>

> Nema nikakvog smisla mjeriti ikakvo vrijeme na tako maloj datoteci,
> prvenstveno zbog toga što cijela stane u memoriju. Drugo, sustav koji se
> temelji na FULL importu podataka u bazu umjesto primjeni dnevnih/tjednih
> razlika jer jednostavno loše zamišljen. Htjedoh reći import se radi jednom i
> nikad više :D
>
> Dakle osm podaci nisu u čitljivom 'GIS' formatu, te ih treba na neki način
> pretvoriti u standardni format koji je može 'upucati' u sve baze pomoću
> nekih loadera za bazu. Loader bi mogao biti OGR koji ima podršku za POSTGIS,
> [...]
Hm, ima li smisla po tome onda uopće benchmarkat update? Nije da ćeš
updateat po 2 GB odjednom, već se radi o manjim količinama koje će se po
defaultu učitati jako brzo?

Hoću reći: ovo s OGR pristupom zvuči dobro s jedne strane, ujednačava se
pristup svim bazama, ali mislim da bi trebalo obratiti pažnju i na initial
load - svaka baza ima to riješeno na svoj način, i baš zato ih treba
isprobati... Dakle, benchmarkat i jedno i drugo? Također, Spatialite kao
početni storage je OK, ali da se ne lažemo i ne živimo u iluziji, većina
podataka će uvijek doći u SHP (ako imamo sreće da nije neuređeni DXF :-( ).

LP,
---
Zoran