[Dutch] MapWindow mini-symposium

Paul Meems (Top-X) p.meems op topx-group.nl
Do Dec 15 13:41:36 PST 2011

Ik heb mijn presentatie die ik gisteren heb gegeven (zie mailtje van Willy
hieronder) opnieuw ingesproken en op YouTube gezet:
http://youtu.be/eT2Ka2nJk2Y
YouTube is nog bezig met de verwerking. Uiteindelijk (met een paar
uur/dagen) zal de video in HD kwaliteit beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 [image: TopX Geo-ICT]

*Paul Meems
*Senior GIS consultant

06-28542079
TopX Geo-ICT <http://www.topx-geo-ict.nl>

 <http://topx-group.nl/topx-geo-ict>Wij bieden ondersteuning

voor MapWindow GIS <http://www.mapwindow.org/>

Op 14 december 2011 17:16 schreef Willy Bakker
<friesewoudloper op gmail.com>het volgende: